7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 nå er han plutselig våken 1,5 -2 t i strekk.. sover 45 min ,så våken 1-2 t også sover 45 min i strekk... før sov han minst en lur på 2-3 timer... fra 11-12 ca...på natta soveer han fra kl 20- til 2-3 får mat deretter til 5-6 .. da er det morran... legger oss etter ca en time og sover alt fra 1-3 timer..,ed puppen i munn liksom:) flere som har det sånn??? synes han sover lite... sover bedre pånatta om han får litt pære mos-.. tror dere han trenger det hver dag nå?
♥2 små gull♥ Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Er nok det at han begynner å trenge mer mat og våkner fordi han er sulten. Jeg har en på omtrent samme alder og opplever det samme i disse dager. Hvis hun får velling på kvelden sover hun bedre
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Greia er jo at han sover ok på natta.. men på dagen er det plutselig mye mindre.... hm..han får pupp ca hver 2 t også.. jeg er forkjøla da.. kanskje det har noe å si på næringa i melka?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Jenta vår begynte å tulle med søvnen da hun var ca 5 mnd. Bare korte lurer og var like trøtt da hun våknet som da hun la seg. Var konstant grinete og trøtt. Men hos oss så ble hun mye bedre da hun var fullintrodusert for fast føde. Nå sover hun lengre lurer på dagtid og nesten hele natta. Så endelig så tror jeg vi har en "normal" unge når det gjelder soving. Så det kan jo være at bebisen din begynner å få behov for litt mer mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå