Gå til innhold

Da eksploderte kaffekokern!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud! Skulle koke en god latte til meg og venninnen min mens barna våre lekte sammen i stad, også bare føyk lokket opp etterfulgt av den stygge hveselyden mens det sprutet kaffegrut og glovarmt vann over hele kjøkkenet mitt! Var nesten som et kobraangrep. Heldigvis var hengslene på lokke vendt mot meg, slik at jeg slapp å få hele ladningen i øynene, ansiktet ...grøss. Barna var på andre enden av rommet...puh! Det sprutet i 3 meters omkrets. På maleriene, blondegardinene, kjøleskapet, benken, plantene, på de hvitmalte veggene, kjøkkenskapene, skuffene, vinduene........vaske,vaske, vaske. Også lagde vi ny kaffe. På pur f.Da så jeg at dette skjedde fordi jeg hadde glemt å legge på ventilen før jeg skrudde sammen kanna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SHIT! det var bra det gikk bra... oi oi oi .... tenk hvis du hadde fått det midt i fjeset... OÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ og ungene .... OÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, men det gikk fint!

håper kaffen var god da, så til slutt, etter all redsel og skvetting og vaskeing og irritasjon og slikt... det pleier å være godt med en kopp kaffe da.

:-)

Skrevet
:):):) Joda. Kaffen var god etterpå den. Og jeg skal aldri glemme ventilen igjen. Ikke dere heller altså. Njet!
Skrevet

Man lærer av sine feil ;o)

Glad ingen ble skadet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...