Gå til innhold

Kuldekrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere dette og i såfall hvilket merke er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Bruker,hm Ceridal tror jeg den heter:)

Syns den er veldig god:)

Skrevet

ceridal lipogel er bra - uten vann, parfyme, farge og konserveringsmidler. >Inneholder kun tre ingredienser ;-)

apoteket har den

Skrevet

Weleda kuldekrem (kjøpes på helsekost). Den er uten vann. Veldig fornøyd, bruker den på begge jentene mine.

Skrevet

Bruker det ikke. Er det veldig kaldt, ligger hun som regel godt beskytta nedi vogna. Og er det over 10 minus, holder vi oss inne :) Aldri hatt problemer med huden.

Skrevet

Jeg leste nylig en undersøkelse om dette med kuldekrem og resultatet var at de uten krem hadde det best utendørs. Det er fuktighet i kuldekremer også og det skaper ubehag ute i kulda. Konklusjonen var at barna burde vaske ansiktet om kvelden og smøres før de legger seg, da fordamper fuktigheten sakte over natten og om morningen har de kun et naturlig beskyttende fettlag igjen.

Skrevet

Hva burde de smøres med om kvelden da butterfly? Vanlig fuktighetskrem?

Skrevet

når det er kaldt ute merker jeg at hun blir litt tørr i skinnene utover kvelden..da tar jeg litt olje i badevannet hennes...vasker henne i fjeset med det..og smører på babyline ansiktskrem.. da er det borte neste morgen..;)

Skrevet

vi har også fått skriv om dette i barnehagen, at huden klarer seg helt fint uten kuldekrem. Dersom den skal ha effekt skal den smøres på minst 2 timer før man går ut og vaskes bort (helst med såpe) når man kommer inn igjen... og da blir man iallefall tørr..! Så jeg smører heller kinna om kvelden om barna er tørre. Eldste er nå over 4 år og har ingen problemer med huden, selv etter flere timer på ski. Ser ut som minsten får en litt mer ømfintlig hud og må smøres litt om kvelden. Da bruker jeg gjerne Ceridal.

Skrevet

Jeg smører jenta mi med kuldekrem om morran før jeg leverer henne i barnehagen. Da rekker den å trekke godt inn i huden før de skal ut rundt kl 10-11. Jeg bruker den ikke alltid, men gjerne hvis det er mye vind eller en del minus. Jeg ser faktisk forksjell på henne - huden i ansiktet er verre de dagene jeg har glemt å smøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...