Gå til innhold

For en koselig gjeng dere er!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg har smuglest her inne en liten stund nå og har lyst til å hive meg på;o) Men det virker som alle dere her har veldig små barn da....ehh. Min minste fyller snart 8 da...hehe! Og de eldste fyller snart 12 og 14....gjør det noe da?

Jeg har vært alene med gutta mine i snart 5 år nå, men har funnet kjærligheten på ny;o) Og hvem vet....kanskje et nytt kull om en liten stund....hihi;o)

Jeg bor i Hamar og har bodd her i et år nå. Men både barna og jeg har hjemlengsel til der vi bodde før....altså Jessheim-traktene:o) Så vi kryper vel nedover om ikke så lenge tenker jeg:o) Jobben min er også der nede, så da slipper jeg denne pendlingen hver dag.

Håper på å bli "kjent" med dere koselig, morsomme umodne som modne jenter her inne....hehe;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Det er i hvert fall mange her som har store barn også:) Og funnet kjærligheten på ny og laget nye små kjærlighetstasser. Høres litt langt ut å pendle sånn hver dag ja. Vi har nemlig en liten husmannsplass i Lilllehammertraktene som vi drar til av og til og det er langt. Langt fra Nesodden. I hvert fall med småbarn i bilen, eller 9 og 12 åringen som krangler i baksetet. Ha en fin dag:)

Skrevet

hei zandra72

velkommen ut av skapet skal du være!!!!!!!

Det er ikke så mange som kun har små barn, de fleste har barn fra 20 og ned til null ha ha ha ha ha... fine jenter, produktive som få!

så du er slett ikke alene om å ha tenåringer i hus.

Vi koser oss, og det kommer du til å gjøre også - ikke være redd for å slenge deg med heller! Det kan sikkert føles litt internt til tider, men det er altså ikke tilfellet.... :-)

vi snakkes!

:-)

Skrevet

Velkommen til "gards"!

Her er det trivelig å være. Og alder på ungene spiller da ingen rolle. Eneste kravet vi ikke firer på er at her skal det være koselig å være ;-)

Skrevet

Ja her er det kjekt og være,og velkommen hit! Har barn på 14,15,8 år og en attpåskatt på 10mnd:)

Skrevet

Heisan, tror jeg er en av de få her som bare har småbarn, en på 1 og en på 4,5. Ja vi startet sent, men godt da...

Velkommen til oss, jeg sier som Gumman. Her skal det være koselig.

Du kan rope, gråte,hyle, diskutere, le og fnise.

Pendler fra Hamar til Jessheim...... Ja, tålmodighet er en av dine sterke sider forstår jeg.

Skrevet

Jeg pendler fra Hamar til Lillestrøm hver dag....hehe! Ehh....tålmodig sa du? Den er i ferd med å ta slutt nå ja...vil flytte nå!!....hehe

Skrevet

Hei, og hjertelig velkommen inn i varmen!

her er det stor stas å være..Mye latter, litt alvor og masse samhold er vel resepten på et trivelig sted å tilbringe tid...

Skrevet

På tide å presentere seg da, velkommen hit. Jeg bor i Oslo med mann og to gutter, 7 og 1,5 år. Jeg fant også kjærligheten på nytt og fikk minstemann med den fantastiske mannen som jeg giftet meg med i oktober ;-)

Skrevet

Velkommen inn i varmen! Her er det godt å bare være, dele, søke trøst, fnise, storflire, fjase, diskutere, være enig eller uenig... Mange forskjellige ting altså, men alltid i en god tone og med ydmykhet og respekt!

Hiv deg inn! Men OBS!!!!! Du kommer antakelig ikke ut igjen!

Skrevet

Tusen takk for så mange koselige velkomsthilsner da:o)

Som overskriften sier: dere er en koselig gjeng og jeg gleder meg til å dibbe her inne:o)

Skrevet

En god ting kan som kjent ikke sies for ofte: Dette er DiB's desidert beste og hyggeligste side! Og så så avhengig som man blir.... flere ganger om dagen har jeg hørt om at folk er innom, mange ganger i timevis.... c",).

Skrevet

Velkommen! joflereviersammenersammenersammen...joflereviersammenjogladereviblir!

Skrevet

Velkommen i kurven!!!!!!!!!!!!!!!

Her inne er det alltid varmt og godt!

Skrevet

Velkommen =)

Lurer på hvor mange andre som bare smugleser her?? ;o)

Skrevet

Velkommen hit:-)

Hyggelig med nye nick, og vi har barna så spredt i alder mange av oss at det er bare morsomt:-)

Det er jo ikke alderen det kommer an på vet du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...