♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg går å gruer meg til bebisen blir så stor at h*n skal begynne å være ute alene, klatre, sykle, stå i bakken, og alt annet farlig.. Jeg er så redd for at det skal h*n noe :-( Er dette vanlig?? Noen som følte det sånn før bebisen kom men det gikk over etterhvert med årene??
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2007 Må bare legge til at jeg vil jo ikke være en overbeskyttende mor som ikke lar ungen gjøre noe i frykt av at h*n slår seg...
fanta Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Det er helt normalt å tenke slik, tror jeg! Det er nok som jordmor sa til meg i dag: "det er helt naturlig og normalt å bekymre seg for den lille i magen - det er en måte å knytte seg til barnet på!" Det går nok over etterhvert som h*n vokser til og du ser at h*n klarer seg.
doble Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Hehe..Ja jeg gruer meg til tenårene jeg da;) hihi.. Får da to jenter også..Det kan bli styr ja! Har to søstre selv, og husker jo selv hvordan vi holdt på..huff.. Kan bli endel prøvelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå