Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hun har fått tørr bleie og fått mat om morgenen så legger jeg henne i lekegrinna. Stiller klokka og sover en halv time på sofaen! HATER å stå opp om mårran.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge hun er fornøyd og leker fint alene -uten at det er noe farlig rundt henne- (små biter o.l) så går jo det bra!!! Du våkner vel om hun roper tenker jeg!!!

Bedre å ha en utvilt mor enn en mor som er sur og grinete pga trøtthet

Skrevet

Ikke noe farlig oppi grinna,bare store leker. Koser seg glugg ihjæl oppi der. Skravler,ler og ser litt på barne tv.

Skrevet

Syns ikke du er fæl nei:) Ungen har det jo bra:)

Skrevet

Nei jeg syns heller dette er et tegn på at du er en god mor. Så lenge barnet har det bra for seg selv er det viktigere at du hviler slik at du er opplagt til å gi barnet ditt best mulig pleie resten av dagen. Kos deg på sofaen du. Med god samvittighet. :-)

Skrevet

Har hun lekene sine og koser seg spiller det jo ingen rolle om du ser på eller ikke:) Nyt det mens du kan..:)

Skrevet

He he.....høres akkurat ut som meg....... Ikke noen mårrasføggel jeg heller. Så det første forsettet mitt om at video og tv ikke skulle være barnevakt for ungene forsvant da jeg passet sønnen til venninna mi. Han var opp kl 0630 og da var det veldig greit med pelle politibil på videoen gitt...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...