Gjest Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 mie gjør egentlig ikke det.. hun snakker, men ikke hele dagen, litt nå og da.. ikke veldig masse høye lyder og skrik- hun skriker når hun gråter da.. hihi, men det er jo liksom ikke det samme! også lurte jeg på om deres babyer på tre mnd snur hodet etter lyd.. som hvis dere har han/henne på hanget og snakker på en av siden- snur de seg til den siden da. for det gjør ikke Mie, redd hun hører dårlig, men hun skvetter jo om det kommer høye lyder og våkner jo om det bråker.. men nå tenker jo jeg oover det hele tiden også da og prøver å få henne til å snu på hodet, og da føler man det sikkert ekstra....
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 hender jo at hun slår til med litt ekstra høye lyder da, men ikke så ofte,, mener ikke at hun ikke snakker noe men synes alle rundt meg sier de snakker så masse, hele tiden og høye lyder...
akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Sara begynnte ikkje å snu seg skikkelig etter lyder før hun var 4.5 mnd, var slik som jenta di, skvatt når hun hørte høye lyder. det med prating kom ikkje skikkelig før hun var 3.5- 4 mnd, var og engstelig for om hun hørte noe særlig, men så plutselig var hun i gang, og lager lyder så å si hele dagen hehe. Er nesten som om du skrev om Sara når eg leste det du skreiv prøv å slapp av.. det kommer, og når det først kommer så sko du ønske hun var litt rolig av og til hihi
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 hihi, takk for svar! nå ble jeg litt beroliget.. har sagt til meg selv at jeg ikke må engste meg for det, og at det sikkert kommer, men har liksom ike helt klart å slutte.. hihi.. da kommer det sikkert,så jeg får "nyte" roen.. hihi
akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 hehe, kjenner meg så igjen! alle sa det kommer det kommer... og det gjorde det og hehe. klem:)
Suprise! Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Hei. Snudd seg etter lyder har stort sett jenta mi gjort hele tiden. Snakkingen har vært opp og ned.Hun har hatt perioder på uker hun ikke har sagt noe. Kommer støtt og stadig med nye lyder.Men skravler ikke heeele dagen:) Alle barn er forskjellige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå