forglemmelig Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 er usikker på hvor kaldt det bør være på soverommet om natten. Er det noen som har hørt/ lest noen anbefalinger? Har en baby på ca 6 måneder.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Hei har lest og erfart selv at maks 18 grader er nok. Faktisk har vi hatt det kaldere også, men når det kommer ned i 15 grader blir det litt kaldt. Det er anbefalt 17 - 18 grader soverormmet :-)
*shehasmyheart* Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Hei:)Jeg hørte 15-16 grader på soverommet. Men om det var når de var nyfødt er jeg usikker på... Det er sikkert litt individuelt også. Snuppa her sover best når det er kjølig. Nå er hun veldig varm da. Tror uansett det er værre om det er for varmt. Sånn tenker jeg ihvertfall:)
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har også hørt rundt 15 grader!
Mamman til to herlige gutter Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Sander er 3uker nå og vi har 15-16grader på soverommet,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå