Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Imorgen ENDELIG skal jeg treffe kjæresten min igjen,etter å ha vært borte i 14 dager....å hva er det da som for H...dukker opp??? Jo,den hersens MENSEN!!!!! F.....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 det ekke no stress...det e bare å kjøra brannbil det. ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 jaaa...er jo det,men me "fersk"kjærest veit æ ikke om han vill.....men,prøver ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 hehe.. det samme skjedde meg for en uke siden. fortalte at jeg hadde mensen før jeg kom og om vi skulle vente med overnatting til en annen gang. men han ville gjerne jeg skulle komme for det. hadde ingen intensjoner om sex med mensen noen av oss, men utover kvelden klarte vi rett og slett ikke å la være. og det gikk kjmepe fint, ble jo ikke noe store sprell i senga, men var fint for det. og til min store overraskelse ble det ikke mye gris og ekkelt... så det kan bli prøvd igjen:)))) lykke til:)))
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Det går veldig fint,og likr deilig som elles,nesten mer følsom der nede da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå