Gå til innhold

Har kjæresten din løyet for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lys av de andre diskusjonene som går her - har du tatt kjæresten din i løgn? Da mener jeg å lyve om store og viktige ting, som feks identitet, om man har barn, om man har vært gift osv.

Min nåværende kjæreste har vært ærlig fra dag en, og fortalte at han både har barn og har vært gift før. Men min eks (også utenlandsk) fortalte meg ikke at han hadde vært gift før før etter vi hadde vært sammen lenge. Han løy også om andre mindre ting, noe som generelt gjorde det veldig vanskelig å stole på ham. Så det har ødelagt litt ift mitt nåværende forhold, siden det er så lett å bli mistenksom når man har blitt såret før. Men heldigvis er jeg kvitt løgnhalsen, og har det kjempebra sammen med min nye kjæreste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen løyner her nei:) men han åpnet seg ikke opp med en gang.. tok litt tid før han ville legge ut om alle familieforhold og sånt, men det er forståelig så innfløkt som de er.. ikke så greit og skulle forklare når det for noen generasjoner siden ble bedrevet flerkoneri.. det blir et evig samensurium av "tanter og onkler" av sånt..

men nå vet jeg jo alt som er og vite..

Skrevet

Da jeg først traff han, sa han noen ting som jeg senere fant ut ikke var sant.. Grunnen var vel at han trengte tid til å stole på meg såpass at han ville fortelle alt om seg selv... Han hadde dårlige erfaringer med en eks bl.a som gjorde det tok en stund før han stolte på meg.. Men de to litt store tingene han løy om, fant jeg ut av en uke etter jeg traff han.. Tok jo en stund før vi definerte oss som kjærester, så det var jo før det... Han hadde vel heller ikke tenkt vi kom til å bli sammen, så det var vel litt derfor også at han ikke ville fortelle alt.. men så feil tok han..:) Men nå er det lenge siden han begynte å stole på meg, og han har ikke løyet til meg siden.. Jeg forteller han alt og han forteller meg alt, og vi har det veldig bra sammen nå!

Skrevet

Ja, det har han.. Nesten alt han fortalte meg om tiden før han traff meg er løgn.

Men han holder oftere ting "skjult" for meg ved å ikke fortelle noe. Dette kan være ting han ikke syns er så viktige, men som er viktige for meg. Et eksempel er da han fikk fornyet oppholdstillatelsen. Jeg fikk ikke vite noe før 2 uker etter at han fikk brevet. Sånne ting syns jeg er ganske viktig og greit å få vite om etter at UDI truet med å sende han ut, pga en feil Oslo folkeregister hadde gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...