Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 noen som har erfaring med taggit? er det holdbart og bra?
moo Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Ja, det fungerer fint i barnehagetøyet til våre barn. Og 100 ganger fortere å sette på plass en å sy inn navnelapper! Jeg greide å merke alle barnehageplaggene til to barn på en ettermiddag.
NickNoLte Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 vet ikke :-D men jeg måtte inn og se.. og fant ut at en koffertstrammer med navn, kanskje hadde vært en ide til bursdagspresang til papsen!!??! det er sikkert en fin ting, det er sikkert kjekt å ha-.........!?!??!?!?!? 140 kr pluss 35 i porto... var det grei pris for det eller?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Ja, det holder. Har vel falt av en sokk eller to... ellers sitter det som bare det! Viktig å knipe veldig godt samme og knekke av plasten langt nok inn. Lappene er litt store etter min smak, men de er supre på ullklær og sokker. Bruker mye tusj og mindre lapper i andre klær.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 så bra, det var særlig på ullklær, sokker, stikkavotter og sånt jeg tenkte å bruke det på, for på de synes det ikke de påstrykbare er noe bra. Tror jeg skal bestille en porsjon, jeg.. (hovedinnlegger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå