Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Trenger litt råd...

Er blitt invitert med på Big Horn for å spise i forbindelse med bursdag og har ikke vært ute før evt dette på lørdan siden Thea kom til verden.

Frister kjempemye å ha barnevakt her, at hun da legges for kvelden ør vi går ut, slik at vi vet hun sover mens vi er borte da.

Er usikker på om jeg burde tatt henne med heller. Trenger jo litt "fritid" nå etterhvert, føler jeg da...

Usikker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått for barnevakt :) Hun har ikke vondt av det. Og hun sover jo (sannsynligvis) likevel. Men det er lurt å ha barnevakten hos dere litt før hun legger seg, slik at hun ikke blir veldig skeptisk hvis hun våkner, og det plutselig er noen andre der!

Kos deg på Big Horn :o) Mmmm- de har goood mat!!

Skrevet

he, he :-)

Jepp! Skal det!

mmm...

Må bare få tak i barnevakt nå da.

Skrevet

Jeg hadde gått for barnevakt ja!

Trenger å kose dere litt.

Og ikke ring/tekst hjem hele tiden for å sjekke.

Er det noe får du beskjed!

Ha en fin kveld!!!! Har dere fortjent.

Skrevet

Tusen takk :-)

Eneste problemet er at nå kan ikke noen sitte barnevakt om lørdagen.... tyyyyypisk!!

Skrevet

Jeg stikker alene på teaterforestilling på søndag - pappa'n skal være hjemme med Knøttemor på 5 uker. Kunne godt tatt henne med, men føler at det er litt pes. Dessuten trenger en tobarnsmor litt pusterom innimellom :)

Skrevet

jeg må selv si at jeg hadde ikke gått fra datteren min når hun var så liten..men det kommer jo selvfølgelig helt an på deg... datteren min har aldri tatt flaske så jeghar vært så redd for at hun skulle bli sulten...

så jeg hadde tatt henne med meg... men det er jo sånn du må føle på selv..om hun alikavel sover så er det jo ikke noe problem om hun ligger i vognen og sover...når datteren min var så liten så sov hun alltid best når vi var i besøk osv..når det var litt summing rundt henne liksom...

Skrevet

Det virker som om jenta vår tar flaska greit. Og sklle det vise seg det blir full krise hjemme likevel, så er jeg maks 15min unna, inkl kjøreturen. Tror nok det går greit jeg, selv om hun er bare 5 uker gammel. Jeg blir borte maks fire timer, sørger for å gi henne godt med mat før jeg drar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...