Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Forholdet tok slutt for under ett år siden, barnet er 4,5 nå. H*n ytrer ønske om å gjøre noe med mamma og pappa. Begge foreldrene har nye partnere. Syns dere dette er riktig ovenfor de nye partnerne? Bør barnet få tid med begge foreldrene sammen? H*n er hos foreldrene 50/50
trillemamma Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Det gjør ikke meg noe, min nye partner synes også det er greit at mor, far og barn tilbringer litt tid sammen. Det henger nok sammen med at faren ikke kan være alene med gutten, av diverse årsaker. Spør de nye partnerene deres, om hva de synes.
M by M Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg syns som utgangspunkt at det er veldig fint om man klarer å gjøre ting sammen mor,far og barn. Vi har prøvd på det er par ganger, men barnefar her klarer ikke å forholde seg til det. Og jeg blir helt fraglete etterpå fordi ejg ikke har godt av å se den mannen. Selv om jeg samler meg og prøver å få det til. Om det endrer seg og vi får det til i fremtiden, håper jeg,men jeg har mine tvil. Jeg har ny kjæreste og han syns det er greit og forstår, men han kunne nok helst ønske at jeg ikke gjorde det. Og det skjønner jeg. Ikke lett. Men man må klare å sette barnets behov foran og jeg og min kjæreste gjør det. Barnefar henger litt etter på det området fremdeles...
SK&Maylen Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Vi var aldri sammen da, men syns det er viktig å finne på ting med barnet, som for eks kino, ut å ake, gå tur og lignande! Når vi får partnere må vi forholde oss til det, men spørr de ka de mener, er bedre det enn å tro at en gjør noe riktig eller feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå