beautiful Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jenta mi på 5 år har for høye leververd. er blek i ansiktet og røde ringer rundt øynene... Hva kan dette være? Hvorfor får man som barn for høye leververdier?? Takker for alle svar.
beautiful Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 Nei...det er det heller dårlig med...noen ideer?
blond Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Legen bør kunne forklare deg hva høye leververdier hos barn betyr. Får hun medisiner? Har hun en diagnose? Du kan jo eventuelt søke informasjon gjennom sykehusets barneavdeling hvis du ikke får svar hos legen. Jeg har ikke noe mer fornuftig å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå