Gå til innhold

Til dere som har hatt UL på Ullevål universitetssykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dere fornøyde? Fikk dere med mange bilder?

Skal selv på UL 19 februar og lurer på hva jeg kan forvente meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, da jeg også skal dit om ikke lenge! Så jeg dytter litt..........

Skrevet

Kjempefornøyd!!

Jeg hadde skrudd ned forventningene endel, tenkte at ullevål var samlebånd og forventet ikke det helt store, men jordmoren jeg fikk var veldig hyggelig og tok seg gooood tid, hun var nesten helt overbegeistret! Fikk 4 bilder.

Men tror dette, som alt annet, er veldig personavhengig og at man kan møte på hyggelige/ikke fullt så hyggelige overalt.

Tvitvi =)

Skrevet

Hei!

Jeg har bare lovord å si om UL på Ullevål. Var der for ett par uker siden, og jordmoren tok seg veldig god tid. Jeg fikk ikke følelsen av noe samlebånd i hvertfall. Hun forklarte og sto på, og gjorde sitt ytterste for å vise frem gutten. Jeg fikk 5 flotte bilder :-).

Har selvfølgelig også hørt at det ikke er alle som er like imøtekommende som min jordmor..

Skrevet

Høres bra ut! Flere?

Skrevet

Jeg kom til UL på Ullevål første gang til en kjempekoselig jordmor som tok seg god tid og forklarte så godt hun kunne, men siden jeg var 5 uker mindre på vei enn vi trodde var det ikke all verdens hun kunne se. Jeg fikk derfor ny UL time 5 uker etterpå, men ved en feil havnet jeg hos en meget stresset lege, som ikke tok seg god tid, og som kun sendte med et dårlig bilde av bebisen. Ellers så står det i lobbyen på Ullevål at hvert bilde koster 20 kr, men vi betalte ikke noe, og jeg har også hørt at mange ikke betaler, så det varierer nok avhengig av hvem du kommer til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...