Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Nei det er for kaldt synes jeg. Ikke bra for så små å puste inn så kaldt luft...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 NEI. Aldri i verden. Ikke bra for lungene med så kald luft. Skal ikke ta ut små barn når gradestokken passerer 10 minus.
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Tanta mi fortalte at veslejenta hennes hadde ligget ute i vogn eller pulk i 15 minus en gang. Gikk helt fint det. Kommer jo helt an på om det blåser eller er sol og om ungen ligger lunt og godt. Jeg tør ikke legge ut lillemann idag for nå er det 20 minus og litt rå luft, men han er avhengig av å sove i vognbagen sin, så vi gjør som igår og legger han i vogna på soverommet med vinduet på gløtt. Gikk kjempefint igår, han sov 3 timer og var god og varm da vi tok han opp! Det viktigste er at ungen ligger i le for vinden og at kroppen ligger godt og varmt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Nå er det -15 her..Sol ute, og vindstille. Hun ligger i vogn på verandaen inntil veggen, under tak i tilfelle... HI
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 ville hatt -10 som grense.. Men kommer litt an på hvor gammelt barnet er..
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes fortsatt det er for kaldt. minus 10 er grense sier de på helsestasjonen. Men det er jo helt opp til deg...
Kosego&Lille'n Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Jeg ville ikke gjort det. ALT for kaldt etter min mening. På bhg sover ungene i vognene sine, innendørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå