Gå til innhold

Vil ikke være intim...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn rundet nylig 1år og naturlig nok etter fødselen å var sex det siste jeg tenkte på...Problemet er at slik er det fremdeles,om ikke verre.Jeg klarer ikke at samboeren min tar på meg en gang!Jeg klarer ikke tanken på å bli berørt og trekker meg unna all fysisk kontakt.Dette er pappan til mitt barn,jeg elsker han over alt på jord og kunne ikke tenkt meg et liv uten han.Jeg tenner ikke på han lenger,men elsker han.Jeg har fortalt han dette.Han mener jeg bruker all min eneregi på sønnen vår-noe jeg gjør.Jeg føler jeg gir han alt av meg og så blir det ikke noe til "overs" til samboer.Er dette mulig?Og går det an å være i forhold når man ikke tenner på partneren sin lenger (men elsker han) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta tida til hjelp...dere er jo per def nybakte foreldre ennå.

hva blir du kåt av? tenk over dette, og se om du får sambo til å passe inn i likninga.

Skrevet

hei!! jeg hadde det slik selv...ble nesten kvalm når han tok på meg...

og var like før jeg fikk breknininger når vi kysset... var ikke en gøy stund.. jeg sa ikke noe til han da.. men det gikk sakte men sikkert over da.. tenk på noe annett...kanskje kutte litt fysisk kontakt ei god stund..la han få deg til å begynne å ta på han.. du må bare gi det tid! detter er en periode som du kommer over:)lykke til!

Skrevet

Ha alene tid sammen! Du må sette av tid til han, og forklare han hvordan du har det. Og hopp i det! Det vlir bedre etter hvert:-)

Skrevet

Jeg hadde det sånn en god stund (lang stund faktisk...) og får det innimellom sånn enda. Vi har vært sammen i 11 år så det er vel naturlig at det går litt opp og ned. Men det som gjør forskjellen for meg er når han slutter å vise at han har lyst. Når han slutter å mase, slutter og klå og nesten gir utrykk for at han ikke bryr seg. Da blir jeg veldig sulten på en klem, et nuss, kjærtegn osv.... Behøver ikke nødvendigvis være sex,- bare nærhet. Da kommer det ofte av seg selv etter en stund. Men jeg har også lært at noen ganger MÅ man bare gi litt selv om lysten ikke er tilstede. Vil jo ikke risikere at min kjære går et annet sted for å få dekket sine behov. Tror ikke han ville gjort det, men ville faktisk ha forstått om han gjorde det hvis han ALDRI hadde fått noe respons hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...