Gå til innhold

tørre flekker i panna,.. 4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan jeg smøre på? det ser sårt ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Min lille datter har også hatt noen tørre flekker i ansiktet..var innom apoteket og kjøpte A-creme! Den er litt dyrere enn de fleste kremer,men den er kjempe fin!!

Skrevet

Jeg har holdt på leeeenge med en krem med calendula som visstnok skal hjelpe på alt uten antydning til resultat:) men så var vi innom hs og hun sa at det var et form for utslett (synes det bare ser ut som tørr hud jeg da..) og at vi skulle bruke en krem som heter Mildison. Har ikke fått prøvd den ennå pga at jeg venter på at et sår i panna skal gro først, men kan jo hende det blir bra:) Må ikke brukes på sår og du må passe på hendene hans fordi det ikke må bli gnidd inn i øyne eller munn..

Skrevet

takk;) har prøvd mm nå.. har smurt med calendula fra helsekost jeg og .. og nå er det værre..men tror det er fordi jeg hadde på en annen type lue i går...

håper det hjelper med mm også enn s lenge;)

Skrevet

Min gutt hadde tørrt/sårt område ved det ene kinnet, det var nokså stort område. Prøvde masse uten hell, så fikk jeg anbefalt Avene Cilfate creme på apoteket, og vips, tre dager senere var det borte! Den kunne også brukes hvis det var sår der. Ellers er den kjempefin å ha i hus til tørre områder for oss voksene også, albuer f.eks. Den må du prøve! Mener å huske den kostet 124kr, eller der omkring.

Skrevet

Avene Cicalfate, bare for å ha det riktig:)

Skrevet

takk;) skal kjøpe den ;)

Skrevet

Du får A-Creme til 109kr på både Vitus og Apotek 1 nå...tilbud frem til 14 feb. tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...