Gå til innhold

ønskeliste til ettåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til hva gutten min kan ønske seg til ettårsdagen, noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Vi har akkurat feiret ettårsdag og syns det var vanskelig med bursdagsønsker. Han fikk jo så mye leker osv til jul.

Vi kom frem til at han kunne ønske seg ting som kan brukes litt fremover i tid siden jul og bursdag er så nærme hverandre.

Vi satt opp:

Regntøy (til våren)

Leker (18 mnd +)

Pekebøker

Klær (til våren)

Sandkasseleker (bøtte, spade, former)

Noen tips bare :o)

Skrevet

Hei, takk for fine tips. det var det vi syns var vanskelig også siden han fikk mye fint til jul. men jeg tenkte på ting han trenger fremover, kanskje utstyr han trenger til høsten hvis han får barnehageplass - men det er så lenge til så det er litt vanskelig å gjette størrelse! sko/støvler trenger han kanskje snart.. får pønske litt mer :-)

Skrevet

Matte med sånn "by" trykket på. Med veier spm han kan kjøre med bilene på. Kjempehit her hvertfall!

Skrevet

Kan jo også ønske ting til rommet til småen, d gjør vi ;-)

Andre tips er jo uteleker, musikk, bøker, tegne og malesaker...

Min elsker å drive med fingermaling, he he.

Skrevet

Opplevelser - kanskje tante kan ta med på aketur, besteforeldre på teater osv. Det blir så mye ting! Jeg er i allefall opptatt av at mitt barn ikke skal overlesses materielt. Siden du ikke vet hva du skal ønske deg, kan det jo tenkes at det er fordi dere har det meste :) Det barn ønsker seg mest er nærhet og kontakt med familie og nettverk.

Skrevet

Cd´er med barnemusikk. Da kan dere synge og danse med dem! Stor suksess hjemme hos oss....

Skrevet

Hva med gavekort, så kan du kjøpe uteleker til sommeren, eller sommer klær og lignende...

Skrevet

Kjekkeste gaven vår lille Lukas fikk; en sofa akkurat passe til han. Han er opp og ned fra den dagen lang, og såååå stolt fordi han har en sofa han også. *S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...