mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Heiann... Lure på litt hvor spredt dere bor jeg da? her i trøndelag er det 14 minus i dag...dvs..kjedelig innedag igjen.. Litt om meg: bor alene med mine 4 gutta,på 14-12-9 og 3år- er dagmamma til en gutt på 2år og 2 jenter på 1 år,de er her forskjellige dager,så det er 3 småttiser her på dagen,når stor-guttan er på skolen. har vårre å smug-kikka her inne mye,me aldri skrevve..spørs om det var ett snev av beskjedenhet :-) ha en fortsatt fin dag!!
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Hei mammanTiL4gutter, så bra at du kommer fram fra kikkehullet ditt - DET liker vi ! :-) Jeg er 29 år, mamman til en gutt på seks og ei jente på 7 mnd, skal gifte meg til sommeren med verdens beste mann, og sammen bor vi i stavanger. Denne morgenen har jeg kledd på ungene ull fra innerst til ytterst. det i seg selv er ikke noen nyhet (he he he), men det yttterste laget er av det tykke slaget for nå har jammen minusgradene kommet hit også. -3, OÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ dritkaldt! he he he jeg er vokst opp på østlandet og da snakket vi ikke om at det var kaldt før streken hadde passert 15 blå, men men... når man har rose i hagen til jul, så er det lov å klage litt over tre skarve kalde grader. Ha en fin dag i vinteren! :-)
Karomamma Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hei på deg!! Så fint at du vil være med og dibbe! Vi er en fin gjeng her på Moden Foreldre, skjønner du Jeg er 40 og bor i Oslo med mannen min og lille Karosnuppa på 20 mnd. Er snill mot de snille og slem mot de slemme, akkurat som Ånden som går... Fin dag til deg også!!
Ronja65 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Svarte deg i sta, men jeg har en liten Thyra, som klarte og slette altsammen, med sine små hender. Jeg har også 4 barn, men bare en gutt og han er 15 år. Jentene er 16 og 10 år. Thyra er 10 mnd. Jeg er 41 år og bor i Asker. Men kom til Norge en gang fra Dalarna i Sverige, en gang i slutten på 80-tallet. Har en bror i Østersund.. det er jo nesten trøndelag det:-))
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Høres ut som at du er fra Verdal!? I hvert fall Innherred. Det er jeg, men jeg bor ikke der nå. Bor i nærheten av trønderhovedstaden. Jeg har ei jente og en gutt.
mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2007 :-) ikke Vedaln ni,født i nordtrøndelag ja,men flytta til sørtrøndelag for 16 år sia,men alltid en nordtrønder sjø ;-) bor på fosen da,rette sia av fjorden :-)) (trondheims-fjorden altså)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Hei, det var på tide å melde sin ankomst..... Jeg bor med mann og 2 gutter på 1 og 4,5 år. Vi bor sør i Akershus. Det er litt kaldt hos oss også -5 brrrrrrr. Og det snør, masse... Så miljøkatastrofen er avlyst for denne gang.
Blomman Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 velkommen hit. Jeg og familien bor på Lillehammer - 17 her i dag- og 4 av 5 familiemedlemmer er syke... bare eldste Blommangutt er på skolen. Ellers går du bare inn på profilen min og leser mer om meg om du vil ;-)
Superlis Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Koslig med nye som stikker innom....er litt til og fra her inne ettersom tiden strekker til,men alltid her jeg prioriterer og være!! Jeg er fra nord,men bor i nærheten av Bergen. Kaldt her i dag,var -5 grader tidligere..huttemegtu...men fantastisk deilig sol ute:)))
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 Javel! :-) Det var forresten ordet "frå", i stedet for "fra" som fikk meg til å tro at du var fra Verdal eller Innherred. De sier vel ikke "frå" på Fosen? Jeg trodde det var nesten bare i Verdal de sa "frå". Tenk, jeg har nesten ikke vært på vestsida av Trondheimsfjorden! Har vært på biltur i Europa, til Nord-Italia og sett Adriaterhavskysten. Men Trøndelagskysten, den har jeg nesten ikke sett! :-D Fantastisk med fire gutter, da! Du må ha et fint liv!
mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2007 sier frå æ ja :-) Leksvik...er jo nesten innherred de da.. men ta en tur på fosensia av fjorden da!!! Her er det veldig veldig fint. bare "ei tim te byn" vettu men allikevell veldig rolig og fint å vokse opp for ungene. Er aktivitet med guttan ja..syns jeg har det supert jeg. :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Og jeg er nordfra, pendler litt mellom nord og sør, men flytter sørover nå... og sør er Follo i Akershus ;-) Har ei jente på snart ti måneder.
♥Snulder Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Heisann! Jeg er en glad 5-barns mor fra Øvre Romerike.
Gummelillan Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Egentlig er jeg nordmøring/trønder (barndom på nordmøre og ungdom i Trondheim), men flyttet til Oslo for 17 år siden da jeg begynte å studere og siden har jeg bare blitt her... Dvs. har trukker ut i "provinsen" ettersom antall barn har steget ;-) Nå er vi oppe i 3 flotte prinsesser og trives veldig bra i Bærum. Men kaldt her også i dag, ja!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 Bor like utenfor Stavanger- ca 10 minutters kjøring
Zandra72 Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg bor i Hamar med mine 3 gutter på snart 8,12 og 14:o) Men har lyst til å flytte nedover igjen til der vi bodde før....nærmere bestemt Jessheim-traktene:o) Ser at barna våres er nesten jevngamle:o) men uten attpåklatt her da;o) Men hvem vet hva fremtiden vil bringe;o)
Maud Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Beskjedenhet er ingen dyd når det gjelder å hive seg på her inne! Jeg bor i Oslo med mannen som jeg sa ja til i oktober og de to guttene mine, en på 7 og en på 1.5. Gleder meg til å se mer til deg. Ser at du alledere har deltatt litt i dag. Bra!
Lukasmamma Skrevet 8. februar 2007 #18 Skrevet 8. februar 2007 hei! jeg er ifra Bergen, bor sammen med min samboer og gutt på 18 år og en på¨1. ingen skal beskylde meg for å få barna mine for tett, var det en som sa..... *S*
strikkballen Skrevet 9. februar 2007 #19 Skrevet 9. februar 2007 Imponerende med 4 egne og 3 dagbarn, du har sikkert travle dager! Bor i Oslo, med samboer og 2 skjønne gutter, en på snart 4 år og en på snart ett. Utrolig fascinerende å følge utviklingen deres, synes særlig minste-junior omtrent utvikler seg fra jeg går om morgenen til jeg kommer hjem om kvelden. Han har begynt å få en sterk vilje, og sier tydelig fra hva han vil. Morsomt! Ha en fin dag du også!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2007 #20 Skrevet 9. februar 2007 Velkommen frem fra gjemmestedet ditt der oppe i trivelige trøndelag;-) Jeg holder til i Østfold, har 3 flotte jenter i alderen 10 mnd til 19 år og er fremdeles 39:-)
brumlemor Skrevet 9. februar 2007 #21 Skrevet 9. februar 2007 Jeg bor i Bergen med mann og tre barn (to gutter og en jente).
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 9. februar 2007 #22 Skrevet 9. februar 2007 Hei og velkommen! Jeg har nylig rundet de 40, bor på Nesodden med mine barn; to store jenter som blir 12 og 15 i år og minstemann, Theodor, på 11 mndr...
Natteravnen* Skrevet 9. februar 2007 #23 Skrevet 9. februar 2007 Heisann, vestlandstaus på 37 med to barn her. Håper du trives her! (-e ikkje i tvil at du kjem til å gjere det , egentlig...............! ) hm-hm-hm-hm-hm-hm-hm- for det er så koselig her! c",) Klem frå meg.
TORO-husmor Skrevet 10. februar 2007 #24 Skrevet 10. februar 2007 Heisann! Fint med flere trøndere her inne :-) Er bosatt i sørfylket, ikke langt fra Trondheim. Bonveitj, men itj jordtaus... (Sier også frå, forresten, men byspråket er i ferd med å bre seg utover på bygda) Har samboer og en gutt på 9 måneder. Og katta Lille My. Som nicket røper, er ikke matlaging det jeg liker aller best. Men jeg liker å lese og strikke. Dessuten er jeg glad i musikk, og trives godt ute på tur. -Og å være her inne, selvsagt :-)
Aga:-) Skrevet 10. februar 2007 #25 Skrevet 10. februar 2007 Jeg er fra Larvik opprinnelig, hatt laaaang studietid i Bergen, litt kortere studietid i Oslo og nå bor jeg og mannen min og fire gutter og ei jente i Lier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå