Gå til innhold

******** UKE 8 *********


Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp. buksa strammer ! er ellers i dårlig form for tiden, slapp, trøtt og sliten.....noen flere i samme situasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner at det er ubehagelig å gå med de vanlige buksene ja, bruker å ha åpen knappen i buksa å feste den med et strikk for å ha noe å gå på:) Kjenner at jeg er ganske sliten og trett og jeg har store humørsvigninger.. ganske urettferdig mot han jeg bor sammen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage står rett ut som om jeg skulle være mye lengre på vei (går ikke ann å skjule at jeg er gravid) syns det er rart, spiren er jo forsatt knøtt liten...........

Ellers er kvalmen kommet for fullt denne uka, og det slår meg helt ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt kvalm. Spiser bare det som blir servert, og hvis det faller i smak. Slitsomt og ikke minst svært dyrt!

Men mat må til....

 

Ellers så har brystene mine blitt gigantiske. Med såre pupper.

Jeg har alltid vært frostig av meg ute i vinterkulden. Uansett hvor mye jeg kler på meg, fryser jeg på lårene og overarmene. Men nå fryser jeg jaggu meg på brystvortene også.

Vurderer innkjøp av ull-innlegg alt nå. Er vell ikke mange andre måter å løse det på?!

 

Jeg er også oppblåst! Men magen går oppover, så det er ikke et stort problem med bukser.

 

I tillegg så er jeg full av energi! Når jeg da ikke er kvalm, vell & merke!

Kunne gjerne vaska både hus & hage. Men jeg har vondt for å bevege meg. Hofta henger liksom ikke helt med, og det er som å ha en sitron i magen som kommer i klem hver gang jeg bøyer meg fremover. Helt snålt.

Blir kvalm av å bevege meg også. Eller stresse, eller ikke spise.... (Ikke rart jeg føler meg oppblåst - hehe)

Så jeg sitter stort sett i sofa`en da, og strutter av energi og planlegger hva mannen må gjøre fordi jeg ikke orker å løfte, bevege eller bøye på. *sukk*

 

 

Nå er det også 1,5uke siden jeg var på ul, og fikk se hjerte slå. (Mandag 5feb) Bekymrer meg hele tiden! Tenk om det går galt likevell, eller tenk om jeg bærer på et dødt foster? Vil jeg da være kvalm likevell, eller kan jeg ta kvalmen som et kjempegodt tegn på at alt er bra.

Jeg ser virkelig frem til en ny ul! Blir i uke 10-12. Det å få brev med timen blir en liten milepæle i seg selv, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeansen min, nå må je snart legge den bort tror jeg.

Kvalm, fysen og en smule hormonell...der har du meg. Ikke orker jeg stort heller, blir mye avslapping gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, buksa strammer ikke enda, har hatt oppblåst mage siden jeg satt inn egg men ingen andre forandringer. Kvalmen kom for fult for et par dager siden, spesielt under matsituasjon!! Veldig tørst om dagen, puppene er som de har vært, men de er såre, spesielt brystvortene!! Skal på første UL nå torsdag 22!! Trenger en bekreftelse nå!! Ingen blødninger,så det er jo positivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buksa strammer ikke lenger:) har hatt oppblåst mage men nå har det gitt seg litt, deilig. Men spyr som en gris...... begynte i går. vært kvalm en uke, men nå vil ikke maten lenger være der nede:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+3 jeg. Har ikke hatt knappen på arbeidsbuksa (høyt liv på den) igjen på to uker... har også klippet den opp i siden... he he...livredd hver gang jeg strekker meg at noen skal se det og avsløre meg...

Ellers er jeg kvalm, men har bare spydd to ganger, og det ved tannpuss om morgenen. Og veldig sliten. Lengter hjem til senga mi hele tida. Jeg som såvidt har begynt å flytte også :(. Blir ikke mye gjort her i gården...

Jeg er også livredd for at det skal være noe galt med barnet. MA og sånt. Tenker mye på det, men tror jo innerst inne at det kommer til å gå bra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1, og fryktelig trøtt og slapp. Bittelitt mindre kvalm enn de siste to ukene, men det kan også være innbillning.. Hopper over mange sosiale ting, det er blitt noen filmer i det siste.. Har litt mer appetitt, det er deilig, men har fremdeles mest lyst på frukt og bramhults juice :)

 

Går også rundt med en del angst for at ting ikke skal være som de skal. Skal nok ikke på UL før nærmere april, kanskje etter påske, vi får se.

 

Lite stramme bukser her i gården, det er litt fint, samtidig som jeg gleder meg til få en rundt og fin mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd (!!), trøtt og med et litt underlig forhold til mat. Blir kvalm av å være sulten og av å være mett. Og vil nesten bare sove. 7+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLITEN!!!!

tror jeg aldrig har følt meg so trøtte og sleten før :) buksene strammer og..... :) orker ingenting for tiden...... håper vi snart får litt mer energi :)

 

ellers so bare sluker jeg all informasjon for tiden...... er so kosligt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis magen buler allerede nå, er det fordi vi er oppblåste! Det er veldig vanlig så tidlig i svangerskapet! Så vet dere det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 7+5: Magen vises, men har ennå 3 bukser som går an å bruke uten at de strammer.. Puppene vokser snart ut av bh-ene, så må vel snart på shopping.. I går spydde jeg som en gris, og i dag er jeg i kjempeform.. Så regner med at formen kommer til å fly alle veier etterhvert.. Ikke merket noe til humørsvingningene ennå, og godt er det :) Var hos legen i går og fikk sykemld pga skal ikke løfte tungt (noe jobben min stort sett kun består av) Og håper arb.giver klarer å få ordnet tilrettelegging til meg, hvis ikke kommer det til å bli en kjedelig tid fram til oktober.. Jeg som er vant til å jobbe mellom 5 og 9 timer daglig.. I dag får huset gjennomgå, ihvertfall klesvasken, skal prøve å få ryddet etterpå, mye dritt som kan kastes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu o hei..8+0 i morgen og..spykvalm her og gett..kommet for fullt bare siste uka...og æ som trodde æ sku slippe!

slit ellers ikke me så mye æ...anna enn uvirkelighetsfølelse,samt frykt for at noe ska være galt...exu eller no..men de sku man kanskje ha begynt å kjenne no te no?...eller?huff..eneste jeg i grunn plages med foruten kvalma,er hard i magen..vant med å gå på do flere ganger daglig,og nå er jeg heldig om det skjer en gang,så føler meg temmelig oppblåst te tider ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...