Gå til innhold

********UKE 5*********


Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann. Jeg er mye trøtt on MASSE luft i magen.... hehe... Ikke greit å være rundt meg om dagene.

Ellers er det litt trykk nede i magen/underlivet og ømme bryst. Ellers er formen grei. Ikke uvel,var det i forrige uke, men det har gitt seg.

Gleder meg masse til jeg skal til gynekolog imorgen. Er så ivrig at jeg ikke klarer vente til jeg skal til lege 21.mars. Er 4+4 idag, men tror jeg kanskje er lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Har hatt flere dager med press og strekking i magen. Har også vært veldig oppblåst i magen. Men nå virker det som det roer seg litt. men da kommer jo redselen for at noe er galt, huff er overhysterisk denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt press i magen innimellom, har begynt å ta en middagslur om dagen, merker jeg er litt ekstra trøtt. Ellers er appetitten enorm, spiser masse. :-) Og har en veldig good lykke følelse i kroppen (iallefall idag :-)

 

Er akkuratt 5 uker idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presset der nede har gitt seg litt, men puppene er litt mer ømme en vanlig, og jeg har stikkinger i hoftene og bekkenet. Ellers er jeg snylta forkjøla, så det er jammen ikke lett å skille på 'symptomene'. Er jeg trøtt pga knøttet, eller fordi det kjennes ut som om hodet mitt er stappet m bomull? Gleder meg til forkjølelsen er borte så jeg kan 'nyte' symptomene...;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Morsom tråd!

 

Jeg er 5 uker i dag:) Har hatt litt gul utflod (ikke mye, men sånn at det bli flekk i trusa (usjda...)

Har hatt litt press der nede men det har gitt seg nå, ellers lite symptomer unntatt ømme brystvorter og en liten klump (nesten ingenting) på magen. Er nok pga livmoren som går amokk inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...