Gå til innhold

Hjelp! fødselstipend!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som har fått innvilga fødselstipend når enn har fått unge 12 daga før 6 måndersfristen er oppfylt?????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet jeg. Hvilken 6 mnd frist? Er det seks mnd siden du var ferdig på skolen?

Skrevet

Tror de er gangske så strenge på akkurat det der dessverre. Jeg ville nå prøvd å fått det uansett, håper det går bra:)

Skrevet

Har ikke noen erfaring paa omraadet, men all logikk tilsier at dersom du faar barn innenfor 6 mnd fristen, burde det ikke bety noe at det er 12 dager igjen av semesteret.

Laanekassens sider sier at du maa ha hatt rett paa stoette fra dem de siste 6 mnd foer foedsel, og man kjenner jo til hvor firkantet Laanekassen er med andre ting. Saa er du innenfor den 6 mnd'ers fristen, saa er du innenfor fristen deres. :)

Slik ser hvertfall jeg det. :)

Skrevet

De er jo litt firkanta med så mye så ikke sikkert du får det. Er det pga prematurfødsel man ikke oppfyller kravet får man det men ellers er det ikke sikkert. Ta en telefon å hør du. (Om du kmmer gjennom til de da.. ;) ) Ville sendt inn søknad uansett, skader ikke å prøve.

Skrevet

takk for svara, skal berre ta å sende inn en søknad eg, verste som skjer er at eg får et nei.Litt kjip situasjon då egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...