Gå til innhold

Da skjer det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk leilighet i går, skriver kontrakt i morgen. Og beskjeden er overbragt til nåværende sambo. Ting gikk overraskende bra, hadde fin og rolig samtale hele veien. Er enige om det meste, og vil bare gjøre dette så skånsomt og lettvint som mulig, med tanke på at vi alle skal ha det bra. Og ikke minst er vi verdens beste venner, noe vi forsåvidt har vært veldig lenge (dvs. mer venner enn kjærester).

Gruet meg som en hund til å fortelle om leiligheten i går, men han m å nok ha vært forberedet på at det kom, siden "bruddet" på en måte er over fra før. Nå er tonen bedre enn på så lenge jeg kan huske, på et avslappet og vennskapelig nivå. Deilig.

Dette skal vi klare, er veldig lettet nå!! :-)

Gleder meg til ting har roet seg, og vi kan konsentrere oss om et fint liv sammen, jeg og engel, uten negativ stemning hele tiden. Kanskje det tilogmed fører til at jeg og pappa'n hennes finner tilbake etterhvert, det er ingen umulighet iallefall.

Ville bare dele dette før jeg må avgårde på skolen, ønsker dere alle her inne en fantastisk fin dag!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre det ordnet seg på en rolig og fin måte. Det tror jeg kan være bra med tanke på videre...

Lykke til :)

Skrevet

Så godt og høre! Lykke til med ny leilighet!

Skrevet

Åååh,herligt :) lykke til. supert at det gikk så bra som det gjorde :)

Skrevet

Så bra å høre :) Da håper vi alt ordne seg til det beste :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...