Gå til innhold

Bør jeg bli "fornærmet"???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over at min kone får heftigere orgasmer når jeg fingrer henne enn hun gjør når vi har samleie??

Jeg digger å se henne nyte det og kan ikke få nok av golydene hun lager men har samtidig en litt ekkel følelse inni meg, er redd hun har samleie bare for å tilfredstille meg og ikke fordi hun liker det selv.

Kunne godt ha snakket med henne om det men hun er liksom akkurat kommet på gli igjen etter svangerskap og fødsel og det er først nå sexlysten er tilbake på ordentlig. Vil ikke ta fra henne lysten igjen ved å stille kjipe spørsmål....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått samleieorgasme, kun om klitoris blir stimulert, og jeg har mange kvinner med meg her, ikke så ofte vi får orgasmer uten at klitoris blir stimulert.

Men får hun orgasme ved kun fingring, ikke berøring av klitoris?

Skrevet

nei, ikke bli fornærmet du! hun har sikkert lettere for å få orgasme ved hjelp av noen fingre enn hva hun har med en penis! hun synes helt sikkert det er godt med sex også, mange får ikke orgasme uten litt hjelp skjønner du!hva med å masere klitorisen hennes neste gang dere har sex, gjør det i lik takt, inn og ut med penisen, samtidlig som du maserer klitorisen! innemellom kan du også ta ut penisen og fingre hun med en finger eller to, samtidlig som du maserer klitorisen..slik kan du holde på ei stund, så skal du se det hjelper:)

Skrevet

Hei!

Kan det ikke bare få være slik en stund? Du synes det er deilig at hun har det så godt - nyt det mann! Nyt det!

Jenter er forskjellige, noen får heftig orgasme av pikken, noen av munnen, noen av en finger og munnen, noen av ........... De er forskjellig rett og slett.

Kos deg med fitta hennes, så koser hun seg - herlig det!

MANN!!!

Skrevet

Hei igjen!

Jeg som skrev innlegget og vil bare takke for svar!

Jeg skal følge rådene o la det være sånn en stund. Og joa, jeg pleier å kose med klitoris under samleiet, har alltid gjort det. Og selv om hun stort sett får orgasme av det er det liksom ikke den samme heftige orgasmen. Men for all del, halve gleden ved sex er jo å gjøre henne glad og fornøyd så jeg får være takknemlig for at hun nyter mine fingre:) Hun gir jo tilbake så jeg har vel i grunn ingen ting å klage over...

Men tusen takk for svarene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...