Gå til innhold

Sliter med å få barn, men...


Monna_med_mage

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann sliter med å få barn, men helt fra jeg var liten har jeg sakt at jeg vil adopter. Jeg er selv adoptert. Er det noen her inne som også ønsker å adoptere uansett om de kan få barn eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv adoptert... er førstegangsgravid nå. Men håper å få muligheten til å a doptere ved en senere anledning.

Jeg var tilbake i Colombia i høst, besøkte barnethjemmet og hjemmet / hotellet foreldrene mine bodde på før og etter de fikk meg... kjempe gøy å reise tilbake å få se. Hadde det vært lov hadde jeg tatt med meg alle barna på barnethjemmet hjem... de var så nydelig og gode. Ikke minst oppriktig intressert i oss og veldig barnslig nysgjerrige...

utrolig flott opplevelse!

 

Jeg ville ikke gitt opp håpet på biologiske eller adoptiv barn... :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei UngHåpefull

Jeg har hele tiden sagt jeg ville adoptere,og fortalte min kjære det, at adopsjon ble det uansett om vi kunne få egne barn eller ikke.

Nå har det seg slik at vi ikke kan få egne barn, pga dårlige svømmere, og holder nå på med adopsjon fra Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så supert å høre at det er fler som tenker sånn.

Viss dere har msn hadde det vært koselig å tatt en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har msn og prater gjerne med deg, men vil ikke legge ut adressa mi her. kan du ikke sende meg mld via profilen min da?

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...