Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Tja, hører vel egentlig til i denne kategorien, selv om jeg stritter i mot Jeg blir 33 til sommeren Gift- mannen er 35 tre barn. jente 10 år, gutt 6,5 år og lillegutt som er 15 mnd Utdannet lærer og helsesekretær men er p.t hjemmeværende
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Ingen grunn til å stritte imot ;o) En fin plass å være dette her :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 jeg ville ikke strittet imot på vei inn i denne kategorien - det er nemlig her det er koselig! velkommen hit.... jeg er ikke moden en gang jeg, jeg bare henger her. :-)
Karomamma Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Velkommen!!! Jeg er moden som bare rakkarn og henger her sammen med "småen" og de andre
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Hei og velkommen ingen grunn til å stritte i mot alderen..... Her er alle like (u)modne uansett alder, det er jo kun et tall Det er jo her kremen er.....
Superlis Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Sier som de andre her inne ikke stritt imot...bare nyt disse herlige menneskene her inne:)) Velkommen skal du være!!!
mammaTiL4gutter Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Heei :-) Vi er "like ny" vi... Ser innmari kost ut å være her...(smuglest leeenge sjø..)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 Ja, etter å ha lest mange innlegg her, ser jeg jo at dette er jo kremen:) Jeg stritter ikke lenger:)
Maud Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Velkommen hit! I dag har vi jammen fått mange nye venner som kanskje er modne i alder og erfaring, men som ikke er kjedelige og gamle allikevel!
phantomet Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Velkommen inn i varmen til deg også! Ser at du allerede har skjønt at å stritte imot er fånyttes her inne... Vi suges inn en etter en.. Det burde vært en advarsel som poppet opp ved inntreden her... "Du er nå iferd med å gå inn på et forum som har en sterk avhengighets faktor, og alle brukere må derfor gjøre dette på eget ansvar.....!!!"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. februar 2007 #15 Skrevet 9. februar 2007 Velkommen inn i vår fantastiske verden.........her er det så mye varme at du kommer til å bli helt svett i perioder;-)) Og du, den alderen din altså, du er jo bare jentungen i forhold til de fleste av oss;-))
Natteravnen* Skrevet 9. februar 2007 #16 Skrevet 9. februar 2007 I desse Grand Prix-dager seier eg berre: Bienvenue ! Welcome ! Velkommen ! Benvenuto ! Willkommen ! Boa vinda ! Recepciòn ! c",)
Urtete Skrevet 10. februar 2007 #18 Skrevet 10. februar 2007 Velkommen hit! Her er det godt å være, det kan jeg love deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå