Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er i det drømmende hjørnet og er bare nysgjerrig:-D Ha en god kveld !
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 samboeren fridde til meg, helt overraskende mens vi holdt på å pusse hus : )
petronella_78_med spire =) Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Jeg ble fridd til i toppen av Eiffeltårnet!..helt uventet, men så utrolig romantisk!!!
SeptMam Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Jeg blei Fridd hjeme på terrassenkanten gikk han nedd på knær og for tallte hva han følte .Utrolig romanisk.....!!!
Ayla78 Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 SAmboeren min fridde til meg i en pakke på julaften med hele familien til stede.. Han synes nok at det å gå på kne ikke var helt hans greie så han skrev en lapp som han rulla inn i ringen hvor det stod spm om jeg ille gifte meg med han.. Hehe. han lurte meg der gitt, satta og pakka opp pakker ved siden av meg som ingenting gitt..(klart han fulgte jo med da.. hehe) meeen.. var jo ikke for tidlig akkurat da, hadde jo vært sammen 6 år da han fridde da.. :-)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #6 Skrevet 10. februar 2007 Vi var på Storefjell til et hårshow, hvor jeg var hårmodell og han var modellansvarlig. Helgen startet med at jeg ikke fikk lov å dele rom med min kjære allikevel, men ble plassert på den andre siden av hotellet sammen med 5-6 år yngre ukjente jenter som prøvde å sjekke opp kjæresten min. Etter en laaang lørdag hvor jeg (i følge meg selv) hadde blitt skamklipt foran masse mennesker, ikke fått mat på 10 timer, grått og kjeftet, tok vi en pause oppe på rommet hans før kveldsmiddagen. Totalt uventet gikk han ned på kne og fridde til meg, og med ett ble helgen så utrolig mye bedre. De andre lurte vel på hvorfor jeg plutselig var i så godt humør igjen.. Nå har vi vært gift i snart 1 år, og venter vår første baby til sommeren.
♥Snulder Skrevet 10. februar 2007 #7 Skrevet 10. februar 2007 Min kjære dukket opp helt uventet da jeg var på DiB-treff med modenmammaene! Jeg ble noe satt ut kan man si.....
brooklyn Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 jeg lå i barselseng sammen med lillemann som var blitt 12 timer. Da kom min elskede med ring og fridde. han hadde planlagt det lenge, men lillemann kom 12 dager før termin og sambo måtte forte seg ned til sentrum og hente ut ringen om morgenen.. husker ikke detaljene ved frieriet, det han sa, -det gjør ikke han heller- men jeg begynte å gråte da ringen ikke passet pga hovne fingre.....Og jeg som hadde gitt klar beskjed om ringstr og alt mulig:) Vi giftet oss et år etter!
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Jeg ble fridd til under en solnedgang i Thailand. Vi satt oppe ved et utkikkspunkt og så utover havet da han gikk ned på kne med en ring tredd rundt en blomst. Veldig romantisk.
Vicky 83 Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Jeg ble fridd til den dagen vi hadde vært sammen i to år. Vi var ute på restaurant. Helt uplanlagt fikk vi noen lykkekaker, og i de var det to lapper der det stod noen ord som passet utrolig bra til det han spurte meg om noen sekunder senere... Åhh, det var så fint!!! Var på en måte litt uvirkelig, samtidig som jeg var veldig klar.
majatv Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 Vi var i thailand, satt ute på en restaurant med levende musikk. Han fikk de til å spille sangen vår og gikk ned på kne å fridde. Det var kjempe romantisk. Bandet fikk med seg frieriet og vi måtte reise oss opp for en fullsatt restaurant og alle klappet...akkurat det var litt flaut...men også litt koselig.
Jule1982 Skrevet 14. februar 2007 #12 Skrevet 14. februar 2007 Samboeren min fridde til meg på siste bursdag min. Det var helt overraskende på meg! Han ga meg en liten gave og sa etterpå: "Jeg har enda flere ..." Han hentet et liten skrin, jeg lukket opp dette og der var to vidunderlig forlovelsesringer.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 Ble litt nysgjerrig på hun som hadde vært hårmodell på storefjell jeg!! Jeg har vært med som modell 5 år..... *****nysgjerrig******
Isdronningen Skrevet 14. februar 2007 #14 Skrevet 14. februar 2007 Hei. Har skrevet om frieriet på vår bryllups-hjemmeside. Der er det begges versoner og oppfatninger av frieriet. http://home.no.net/vielse08/ Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå