Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Prøver å finne HIPP... Bor i Trondheim
Beama Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Her i bergen har coop obs ganske godt utvalg syntes jeg..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Ica har og der er det billigst, her i Fredrikstad i hvertfal! Har på Rema og Meny også!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Ica,Coop og sror-Rema her har hvertfall...og Meny..
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 her har coop mega veldig godt utvalg av hipp
JuniGutt06+OktoberJente08 Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 ICA Maxi på Moholt, Trondheim har masse. Jeg går dit når jeg trenger å fylle opp. Bunnpris har nesten ingenting og Rema har lite. Ellers har vel Mega en del også men det er ingen som slår ICA Maxi.
Zupermam Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 ica på kbs ica på persaunet, ved nye persaunet leir ( tidl. rimi) Ica på Møllenberg Ica på Tempe sikkert flere også da:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Det er jo opp til hver enkelt butikk hva de vil kjøpe inn av HIPP, Småfolk og Nestle.... så det vil nok variere veldig fra sted til sted. Så du får ta deg en runde... Kjøpte forresten masse HIPP i Tyskland jeg, mye mer spennende ting der enn her. De har nettbutikk, om du kan tysk, men jeg har ikke prøvd om de sender til norge. I butikkene var det jo halve prisen i forhold til her...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå