Tredjegull Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Du så på meg for en stund siden, men var da usikker på om du så en eller to. Nå vet jeg at det er bare en herlig baby inne i magen min, så da lurer jeg på om du kan se hva slags kjønn det er på mitt tredjegull:-) Jeg er født i juni-74 og min kjære i juli-71, og terminen er i midten av august. Tusen takk om du tar deg tid:-) Og lykke til, håper du har en spire på gang selv:-) Klem fra
Tredjegull Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for svar! Skal du teste i morgen eller? Lykke til, jeg skal krysse fingrene for deg jeg:-) Kan du forresten se når denne lille jenta melder sin ankomst eller? Menstermin er 12/8
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk opp den 17august på deg :) Nei skal ikke teste i morgen...vente noen dager...har gått flere dager over tida før...;)
Tredjegull Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Klarer du å vente du da... Jeg har ikke tålmodighet jeg... Også testet jeg positiv 5dager før IKM med andremann, så jeg må teste dagen før IKM e.l. Men det billigste er jo egentlig å vente til IKM har passert og vel så det:-) Men igjen lykke til!!! Et siste spørsmål, må jeg settes igang denne gangen? Eller starter fødselen selv? Tusen takk for at du tar deg tid til å svare!!!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Den vil starte av seg selv Har ikm i morgen..menssmertene har vært borte i dag..men har kjent dem i hele uka..har masse luft i magen..! Lykketil
Tredjegull Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2007 Luft i magen kan være i forbindelse med graviditet. Jeg har vært gravid 4ganger, og hver gang har jeg merket det med at jeg må oftere tisse. Også har jeg hatt en "stølhetsfølelse" i magen. Også har min kjære merket det veldig på humøret mitt:-) Det er ikke så veldig godt, og lunta er kort. Men det gir seg litt etterhvert da... hi, hi. Har du barn fra før, eller er det evnt ditt første svangerskap?
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 det er jo slik jeg føler meg nå...hihi..det kommer sikkelige klypetak av og til...også kjennes det ut som om jeg må på do..men må ikke det... men merker man det så tidlig da??? Har ingen barn...prøvd i snart 5år...så nå vil vi ha en spire
Tredjegull Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2007 I 5år, det var jammen lenge og det. Da håper jeg enda mer at det klaffer for dere nå:-) Jeg har skrevet dagbok i svangerskapene mine, og jeg har i alle sammen notert at jeg har den stølhetsfølelsen som jeg snakker om. Rett over skambeinet tror jeg, om du skjønner hva jeg mener. Og jeg har skrevet dette dagen før IKM på andremann. Så det har iallefall vært tegn jeg har kjent tidlig:-) Lykke, lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå