Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 hva gjør jeg er ingen jeg kan låne penger av og får ikke penger før den 20.. noen tips? jeg jobber ikke er student og går på os.. og tk har enda ikke behandlet søknaden om utdanningstønad og skolen må betales om 4 dager!! får ikke utsettelse
SK&Maylen Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Gå på sosialen, be om krisehjelp! Men får du ikkje stipend?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 jo men jeg har ikke fått pengene enda venter på de..men behandlingstiden er jo så lang.. har minus på konto å..uff jeg er en dårlig mor klarer ingenting nå er så lei meg for at jeg ikke klarer meg økonomisk.. hvordan papirer må jeg ha med på sosialen?
SK&Maylen Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Du er ikkje dårlig mor for at ikkje økonomien går rundt.. tipper du tenker at ungen skal ha det den trenger før deg sjøl når du har penger! Du må ha kontoutskrift for to siste mnd, likningspapirer, bevis på forsikringer som du betaler, husleigekontrakt, lånepapirer, lønnslipp for forrige, eller denne mnd, du får liste over det du trenger når du er ned og bestiller time! Legg vekt på at det haster og at du er aleinemamma, så du får time fortest mulig!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 takk for svar:) får gå ned dit i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå