Gå til innhold

Fikk veldig mye penger av sosialen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er VELDIG glad nå! hohei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhøflig å spørre om hvor mye?

Skrevet

hvorfor har du fått penger?

Skrevet

Nice, eg fekk støtte der forrige uke eller noe og, så eg har komt meg ca ovenpå igjen :)

Skrevet

hva gjør dere for å få penger fra de? trenger sårt litt penger til mat og sånn..

Skrevet

Du går ned på sosialkontoret ditt, og ber om å få en time, sier du trenger hjelp til livsopphold!

Så får du skjemaer du skal fylle ut, og liste over papirer du skal ha med deg!

Så vurdere de ut fra det!

Skrevet

hvor lang er behandlingstiden da? med krise hjelp?

Skrevet

Krisehjelp skal du vel få vite i løpet v uka tror eg. Eg søkte om det, hadde time onsdag, fekk penger fredag!

Skrevet

Dere som går til sosialen.. Har dere overgangsstønad? Jobb? Eller ingen av delene?

Skrevet

Har OS, har ikkje jobb.. liker ikkje gå på sosialen, men vart nødvendig

Skrevet

¨Hi her, jeg har ikke noe for tiden. Mistet jobben, stod uten sted å bo osv. men har fått hjelp til alt jeg trenger :) Jeg er ikke en subb som snylter, men har vært litt uheldig, og de var veldig greie på sosialkontoret. Skammet meg for å gå dit, men gjør ikke det mer :)

Skrevet

Hvordan hjalp de deg med bosted? Hvor i landet er dette?

Bor hjemme hos mamma jeg og må finne meg noe selv! De sa jeg kunne prøve å finne noe til 7-7500kr i leie per mnd, men i oslo er ikke det lett. Har 2 barn.

Skrevet

Jeg fant lgh selv. Men fikk depositumsgaranti, og penger til møbler jeg trengte og penger til husleie og livsopphold. Jeg bor i Oslo "sentrum" og har fått leilighet til 7500 tre roms, ikke komunal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...