Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg gir til min 14 mnd i alle fall. Deler opp i biter, tar bort det hvite. Men vær obs, appelsin er lett å få i halsen.
camilla^ Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Min tantunge har spist appelsin og mandarin siden i høst, og han blir 1 i mars. Han har ikke reagert på det, imotsettning til mitt første barn. Hun fikk vondt i magen, så hun ventet jeg lenge med. Men bare å prøve seg litt frem.
SK&Maylen Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Oki takk for svar begge to, ho fekk appelsin idag, elska det, fekk ikkje vondt i magen, men fekk skikkelig rennerumpe! Så tenkte det kanskje var litt for tidlig! HGo er ett år!
Ranveig R Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 I følge "reglene" bør ein vente med sitrusfrukter til ungen er 1 år (pga allergifare). Og så begynne å introdsere forsiktig - som ved alle nye matvarer. Småen begynte å få klementin då han var ca 1 år, og no kvir meg meg skikkelig til klementinsesongen er over for denne gang, han er vanvittig glad i det. Hsk å dele opp båtane i småbitar og ev. fjerne det tynne "skallet" som er rundt båtane, det kan vere vanskeleg å svelge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå