temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 For hele Attpåklattfamilien! Tenker på dere og føler så inderlig sterkt med dere alle sammen. Skulle ønske jeg kunne blåse på, sette på plaster og si at "nå er det bra igjen"! Eller at jeg kunne trylle fram noen fine, kloke og legende ord om sorg og savn som kunne gjøre det litt mindre vondt for dere... Det blir en blandet og tøff tid framover nå. Nå trenger du å være liten, kjære Klatten. Du skal få gråte og bli tatt godt vare på. Du kommer til å krype inn i hula en stund og finne fram alt som er av gode minner. Latter og gråt om hverandre akkurat som det har vært gjennom hele sykdomstiden. Håper du bruker både meg og de andre her inne når det stormer for mye! Du har vært et lys for mange her inne. Nå er det som tantungen din så fint sa det "payback-time"! Her står det nok damer i kø som gjerne vil GI!!!!!! Stor, varm bjørneklem!!!!!
Natteravnen* Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Ja, det brenn lys i mange stuer for Attpåklatten med familie ikveld.....c",)
Ronja65 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Så nydelig skrevet av deg trollet. klem til deg og klatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå