Gå til innhold

hva slags votter bruker de når de sover ute i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille blir så forferdelig kald på hendene, uansett hva slags votter hun har på. Særlig nå som det er så mange minus.Noen tar hun av seg og. Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et par votter fra Hestra som minsten min er god og varm med selv når det er veldig kaldt. De er også kjempelure med glidelås ned mot tommelen slik at de er mye enklere å ta på enn vanlige votter.

De var ganske dyre såvidt jeg husker (men jeg bare MÅTTE ha dem da jeg så glidelås-systemet - var så lei av å slite med å få på tommelen ordentlig...). Kjøpt på XXL.

Skrevet

Tovede ull strikkevotter med en snor mellom slik at de ikke klarer å rive de av.

Skrevet

Gutten min bare tar av seg vottene hvis jeg tar de på før han har sovnet, så jeg sniker meg ut til ham når han har sovnet og tar på ham hjemmestrikkede ullvotter uten tommel og stapper hendene hans godt ned i skinnposen :-)

Skrevet

Lillemann har helt vanlige ullvotter (veldig gamle så de er ganske tovede nå). Har votteklyper som jeg fester ganske stramt og så putter jeg hendene hans nedi voksiposen slik at han ikke normalt får til å løfte dem opp av posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...