Gå til innhold

Kan noen gi meg bruksanvisning på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Analsex?

Hvordan gjør man fra begynnelse til fullføring? Da mener jeg heeeelt fra starten når du aldri har prøvd det før. Kan vel ikke bare kjøre den inn da...dødsvondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å la det være....Som en lege på sykehuset sa engang, ræva er til å drite med.....

Skrevet

Vær VELDIG kåt uten å ha fått orgasme før dere gjør det. Doggystyle er en fin måte å gjøre det på, men du bør ha puter/dyna under rumpa så du har noe å slappe av på. Smør pikken hans inn med MASSE vaselin og få han til å smøre inn rumpa di. Ikke spar på glidemiddel. Så...til verket..Få han til å pule deg litt vanlig først, men bare litt "erting" slik at du har veldig lyst på mer. Så når han har plasser pikken mot rumpa di, styrer du selv og press deg i mot han. Du må la han komme inn i deg, men han må ikke komme inn i deg selv. Altså, han bare presser imot deg, men du bestemmer tempoet. Onaner samtidig, så det er godt for deg. Du kan få han til å fingre deg samtidig om han får det til. Det er faktisk veldig godt når han først har kommet inn i deg der bak og spes om du slapper helt av og bare nyter det og leker med deg selv samtidig...Må si det er en av mine orgasmer som blir husket selv om jeg bare har gjort det en gang. Anbefaler ikke at han kommer inni rompa di...Det renner jo ut derfra også, og etter at han har pumpa på, blir det en del luft oppi der...så det blir litt ekkelt. Be han ta det på utsida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...