Gå til innhold

Bare et lite spørsmål?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer bare på om det lønner seg og jobbe 50% i steden for 100%, datteren er 2 og jeg har vært i et forhold med psykisk syk sambo, og er redd jeg fort kan bli sliten av å jobbe sånn som jeg gjør nå....bare lurer sånn rent økonomisk......må legge til at jeg har utbetalt ca 12 - 13. 000 i mnd etter skatt.....vet dere ikke jobber på trygde kontoret, men kansje noen her vet litt om dette...... takk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har ikkje noko særlig peiling på det, men eg ville no tru at 100% lønner seg meir enn 50%, el. så hadde vel fleire valgt 50 prosent vil eg tru. Ihvertfall eg. :) Eg sjølv føler at økonomisk klarer eg meg best når eg jobber fullt, muligens 80% hadde gått. Kan jo vere du får noko ekstra støtte om det går utover deg psykisk. Håper nokon kan svare deg betre.

Skrevet

Om du enda har OS, så lønner det seg faktisk for deg å jobbe 50% istedenfor 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...