Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 jeg lurer bare på om det lønner seg og jobbe 50% i steden for 100%, datteren er 2 og jeg har vært i et forhold med psykisk syk sambo, og er redd jeg fort kan bli sliten av å jobbe sånn som jeg gjør nå....bare lurer sånn rent økonomisk......må legge til at jeg har utbetalt ca 12 - 13. 000 i mnd etter skatt.....vet dere ikke jobber på trygde kontoret, men kansje noen her vet litt om dette...... takk!!!!
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Eg har ikkje noko særlig peiling på det, men eg ville no tru at 100% lønner seg meir enn 50%, el. så hadde vel fleire valgt 50 prosent vil eg tru. Ihvertfall eg. Eg sjølv føler at økonomisk klarer eg meg best når eg jobber fullt, muligens 80% hadde gått. Kan jo vere du får noko ekstra støtte om det går utover deg psykisk. Håper nokon kan svare deg betre.
SK&Maylen Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Om du enda har OS, så lønner det seg faktisk for deg å jobbe 50% istedenfor 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå