Gå til innhold

Har så lyst å fortelle verden


OktoberJente07&JanuarGutt10

Anbefalte innlegg

at jeg venter en liten - men har hittil valgt nære venner/kolleger og min mamma.

 

Men også fordi jeg vet at humøret mitt sikkert kan svinge og at de skal ha forståelse for at det er graviditeten og ikke "jeg" som er irritert f.eks.

 

Kan plutselig sitte på jobb og føle et kjempebehov for å sove og legger meg tidlig på kvelden. Trodde ikke at symptomene skulle være så tydelige så tidlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sliter så med å holde meg, har lyst til å rope det ut til alle!!!! men mannen min vil at jeg skal vente i tilfelle det skulle gå galt. Har fortalt det til mamma og pappa. men klør i fingrene etter å fortelle det til mine venninner......... sliter hver gang jeg møter de, spesielt siden en akkuart har fått sin første og en annen venter nå i mars.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere forstå at tiden skal snegle seg sååå sent til det er OK å fortelle? Fikk vite at min kusine fikk barn samme dag som jeg selv fikk positiv test. Hadde såå lyst å ringe hjem til mamma å fortelle ( vi har ikke fortalt det til noen enda).... Treffer dem denne helgen, men vil prøve holde meg litt til..:) Kan godt være de mistenker noe, siden jeg kommer til å være forsiktig med kaffe selv om jeg er trøtt (det er jeg *aldri* ellers) .. hehe, men det kan de bare være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å rope det ut :)

Men siden vi har veldig negativ erfaring ifh reaksjoner når en mister gjør vi det ikke.

Vi orker ikke å oppleve en gang til at folk vet og ikke sier noe. De verste snudde ryggen til oss, eller gjekk en annen vei.

 

Det er jo egentlig en helt herlig hemmelighet også da!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...