Gå til innhold

Hei jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville bare si hei jeg...

det har vært stille her i dag, stillhet for søsteren til Attpåklatten...

Selv det viser hva vi har sammen her, det er jeg glad for!

Jeg ønsker dere en god og rolig kveld, alle sammen!

God klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld til deg også, her er det veldig stille.(hjemme) Begge guttene sover og mannen min har gått ut for å måke snø.

Jeg er enig med deg, det viser hva vi har har.

Skrevet

Hei på deg, dritgrei!

Ja, her er det stille - og det er egentlig godt i dag.... Akkurat nå er det ok at det er stille og rolig her. Stillhet til ettertanke, stillhet til omtanke...

Men det er veldig, veldig rart. Jeg har aldri møtt Attpåklatten. Allikevel føler jeg at jeg kjenner henne - på en måte. I alle fall har hun rørt meg dypt med sin åpenhet, omtanke, positivitet, alternativitet, varme, klokhet, særegenhet.....

La oss tenne et lys i kveld, et lys for Attpåklatten, hennes søster og hele hennes familie. Måtte de finne styrke hos hverandre...

Og takk til deg, kjære dritgrei! Takk for at du setter ord på ting - stillheten her i kveld viser virkelig hva vi har sammen her! Det er jeg også glad for!

Skrevet

Hei du! Ja.... det er stille i dag. Føler vel litt på sorgen alle sammen i dag tror jeg. Klem

Skrevet

Hei på deg!

Stillt idag, ja. Var veldi sterkt å lese det ho skreiv idag. Var so heldig å treffe ho i helga, en veldi trivelig dame som eg håper å få sjangs til å møte fleire gangar. Trur vi alle her inne tenker på dei i desse dager.

Ha en fin kveld du også, klem fra litt lenger i nordvest!

Skrevet

Det har vært en liten tapas treff i Phantomhulen....Det var koselig...Leste sangen som du har skrevet..:-) Så flink du er:-)

Skrevet

Hei Ronja65, så fint at dere har hatt det koselig,

ikke at det overrasker spesielt.... :-).....!

sangen ja.... he he he he he.... spør phantomet om hun syns den var fin første gang hun fikk den ;-)...

men nå er den vel blitt "etanes" for alle og enhver... ? he he

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...