Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Vi har nok vært veldig heldige med at spiren har sittet svært raskt tidleigere, for jeg er såååå utålmodig nå! Og da blir bare lysten på èn til enda større :0( Kan noen væreesåsnill å dusje meg med babystøv??
To tupper Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Føler med deg vennen! Har IKM i morgen og hvis jeg finner ut at tanta har tatt ferie så skal du få alt babystøv du bare vil. Du har spådd spire på meg i januar/februar så jeg håper du har rett. Lykke til i alle fall! "BABYKLEM" fra
carina og *jentegullet* Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 dusj************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* da skal du se at den sitter....er 7uker på vei....
map79 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hiver meg inn under her, så havner jeg forhåpentligvis under støvet jeg også!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 skulle gjerne gjort det , men venter på babystøv selv jeg.. Spår du her inne du da? lyst til å spå meg?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 kan få en dusj av meg, men jeg vil ha en dusj tilbake;)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk, carina2!! Ja, er noen dager over IKM, men tester bare negativt, så håpet daler sakte her.... :0(
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2007 til moki-76: Spår i perioder, ja. Leser ikke kort, pendel eller noe sånt, følger bare de inntrykkene jeg får opp. Som regel er dette bilder eller følelser rundt personer og hendelser. Send meg en post med f.dato og spørsmål, så kan jeg prøve å se:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå