Gå til innhold

87_jenta med 2 små prinsesser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke fått med meg histoien om deg før nå, har nettopp lest dagboka di fra hjemmesiden din. for en utrolig historie! du er jo bare så tøff og sterk da!! ble helt grepet med av historien din, måtte gråte en skvett når jeg leste fødselhistorien din. hvordan går det med nora sofie? går alt fortsatt bra??

vet egentlig ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men ville vel bare si att du virker som en fantastisk person! ikke lett det du har vert gjennom

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!

Nå fikk du meg til å gråte litt også hehe. Tusen takk for kjempesnillt innlegg!! Det har vært utrolig tøft for hele familien...særlig fødselen og all uvissheten har vært det verste, men nå går alt strålende og snuppa har det supert :) blitt tjukk og god, og snart storesøster hehe.

Vet ikke helt om jeg er så fantastisk da hehe, men prøver så godt jeg kan å være sterk, og å være en god mamma for Nora Sofie. Må også nevne at jeg har en fantastisk forloved som har stillt opp 100% hele tiden og han har jo gjort det letter for oss ;)

Har du barn fra før av?

Stor klem til deg som er så snill fra

Skrevet

så godt att alt går bra med Nora Sofie da:) er jo en sikkelig solskinnshistore... jeg har en gutt på snart 3 år og venter neste i september. gleder meg masse til neste kommer, skal bli koselig med 2:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...