Gå til innhold

*håper på å være gravid*


mirakel88

Anbefalte innlegg

heisann alle sammen og til lykke med spirene deres=) jeg selv har ennå ikke fått noen positiv test, men mensen har nå vert borte i en uke og jeg føler meg oppblåst, har små humørsvingninger og kjenner litt ubehag rett under magen. er jeg gravid vil jeg nå være ca 4uker og 6dager på vei. jeg sitter dag ut og dag inn og leser på forsjellige nettsider i håp om å få overbevist meg selv om at jeg kan være gravid, men så lenge ikke testen viser positivt klarer jeg ikke helt å glede meg. jeg har lest litt om jenter som ikke fikk positiv test før 2 uker etter uteblitt mens, og håper det er derfor testene mine ikke gir positivt resultat ennå. jeg har drukket en del vann de sisste ukene, så det kan jo være derfor :/ men intil jeg vet noe sikkert så er jeg litt usikker når det gjelder gymnastikk, bør jeg være litt tilbakeholden når det gjelder springing og lignende aktiviteter, eller vil ikke dette skade spiren min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vi krysser fingrene for deg.

jeg tror ikke lett gymnastikk er skadelig så lenge du føler deg frisk.

 

Men ikke akkurat den hardeste aerobicen eller hopp og spring, skal være forsiktig i første trimester og ikke trene mer enn at man kan snakke samtidig var vist en god regel jeg leste ett sted (husker jo selvfølgelig ikke det nå).

 

lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i AKKURAT samme situasjon som deg, mirakel88! :-D Testet i går, men den var negativ... Skal teste igjen i løpet av helgen! Spennende spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, det er greit å vite at det er flere i samme situasjon!! vi får krysse fingrene, tenke positivt og håpe vi begge får positiv test snart:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...