Ayla78 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 betaler dere overnatting for gjester som må reise ett stykke for å komme i bryllupet? ...
Joikaboll@ Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Vi gjør ikke det, men prøver å huse de fleste hos oss.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Nei. Sier til de i slekta som kommer tilreisende at de ikke trenger tenke på gave, det viktigste er at de kommer.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Kommer ikke til å betale for gjestenes overnatting, det blir altfor dyrt! Trodde ikke det var vanlig heller?
baby 07.02. Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Nei vi betaler ikke overnatting til gjestene, tross i at de kommer fra hele landet. Men vi har fått til en avtale på et hotell her så de får rom til halv pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå