mamma39 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 ser du bor i spania, har du hørt noe om Torrevieja ? mannen min er uførtrygdet. men satser på og få seg jobb i spania da. vi har 5 barn, har lyst til og prøve noe nytt. Bo i et annet land. har unger i aldren 3 -14 år. og har snakket litt med dem om det. og de har lyst dem og.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Har vaert i Torrevieja, Alfaz del Pi, Albir og Altea ja. Selv bor jeg i Madrid og kan ikke tenke meg á jobb og bo der nede. Fikk jobbtilbud, men tilslutt takket jeg nei. Du kan faktisk bo pá de stedene uten á laere deg et ord spansk, og da synes jeg kanskje hele poenget med á flytte til Spania er litt borte? Men det er jo mitt syn. Klimaet og temperaturen der nede er veldig ok som regel, og jeg vet at de norske som bor der nede trives. Dessuten fár du jo kjópt norsk mat, aviser og ukeblader. Samt at nordmennene samles mye. Á fá seg jobb i Spania uten á kunne spansk er vanskelig. De er ikke akkurat sá flinke i engelsk heller. Arbeidsledigheten er ganske hóy, og det er mange om beinet pá de jobbene som er. Jeg vil faktisk anbefale dere á ta spansk-kurs fór dere drar nedover. Sjekk om det ikke er noen i naerheten av dere som er fra Sór-Amerika, Mexico eller Spania som kan vaere interesserte i á laere dere det pá kveldstid. Det er greit á ha litt i bagasjen nár det gjelder basis sprák-kunnskaper og gramatikk. Ellers vil jeg i tilfelle dere kommer nedover ónske dere hjertlig velkommen. Spania er et nydlig land á bo i. Hvis du vil vite noe mer sá kan du godt maile meg pá: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå