Gå til innhold

hva mat skal dere ha i dåpen?? trenger tips :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå leid et likale, nå er d bare mat som står for tur, har tenkt på å lage koltbord selv, men må jo ha en varmrett også. bestille eller lage selv??hmmm.....forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp inn litt karbonader å server med stekt egg på noen og erter på andre å kanskje litt stekt løk på ,det gjorde vi .å de gikk som varme "hvetebrød" hihi

de er bare å varme opp når dere kommer fra kirken .

Lykke til !!

Skrevet

Kvifor må du ha ein varmrett i tillegg? Synes koldtbord i seg sjølv er kjempeflott eg! Og utruulig godt! *mmm*

Men det går jo alltids an å servere ein god gryterett?

Skrevet

Forrige dåp hadde vi snitter. Denne gang skal vi lage koltbord og eneste varme vi skal ha der er karbonader... Synes ikke vi trenger mer... Skal jo være kaker også!!!!

Skrevet

Jeg skal ha biff stroganoff m/ ris og loff til :-)

Det er himmelsk godt og alle liker gryterett!

-Caroline

Skrevet

Her i Trøndelag har vi sodd som festmat. VELDIG enkelt å lage. Varmer opp frossen sodd som du finner i frysedisken på butikken eller får kjøpt ferskt hos slakteren. Serveres med kokte gullerøtter og poteter samt flatbrød.

Skrevet

Hei.

Vi hadde stekte karbonader og kylling i tillegg til kalde rettet på koldtbotdet. `Dette sto klart til å varme når vi kom fra kirka. Veldig enkelt. Hvis du tillegg legger løken opp karbonadene blir den varm samtidig.

Skrevet

Vi hadde biff stoganoff og ris med loff vedsidna og salat da. Det ble en hit. hehe

• 4 uker senere...
Skrevet

hei snuppa :)

vi skal ha koldtbord, med potetsalat, rundstykker, grønn salat, djevelegg, laks, eggerøre, karbonader og kylling.

kommer jo litt an på hvor mye penger du vil/kan legge i det, jeg ville laga selv egentlig, men onkelen til ray er kokk, så han gjør det temmelig rimelig... deilig og slippe peset med å lage det selv...

hvor mange blir dere? siw ordna stroganoffgryte, ris og salat, 22 personer...

Skrevet

Kan være greit å bestille, men hvis du vil lage selv var det mange forslag på www.daapssiden.no. Forslag til både koldtbord og gryterett.

Skrevet

Jeg mener koldtbord holder i massevis, da har alle mulighet til å spise noe de liker/tåler. De får jo servert kake i tillegg, så fornøyde blir gjestene uansett:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...