Enliiitentil? Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Her har vi igjen vogn, får den i helga, ellers dyne + pute til sprinkelseng og badepakke. Er 33+5!
MES81 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 har igjen ammeinnlegg, badebalje, og noe småtteri. Jeg er 34+5
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 har igjen stellebag av ett eller annet slag... og tenkt å putte litt i fryseren så barnevakten har noe å spise..hehe
mayaya Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Her tror jeg jammen vi er ferdige... Ohoi.. Men etterhvert skal det nok en vippestol i huset da, men det haster jo ikke... Ellers kanskje en pakke mme, sånn i tilfelle ammingen går i stå... PS, til HI; bebiser bruker ikke pute :-)
mayaya Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 forresten, noen gode amme-bher må jeg nok ha... Har en, men er redd for at de skal bli for små.. Så venter i det lengste, kjøper sikkert en til før fødsel, og så får pappaen ut og kjøpe flere etterpå :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 har igjen,madrass til vuggen,laken og sengetrekk,stellekreme og det derre.Ammebh,ammeinnlegg,truser(til meg)bind,brystkrem,termometer,og sikkert noe småtteri jeg ikke husker nå.Er 28+2 og har god tid enda.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Huff... Har igjen kjempemasse jeg... Er jo 35+4 nå! Føler jeg begynner å få litt dårlig tid... Mangler: Brystpumpe Ammepute Strømpebukser Amme bh + innlegg Lammeskinn Helseteppe Madrass for å ha på stellekommoden Vippestol Stelleprodukter Brystvortekrem Truser til meg Bind Kjøredresser Hentesett Stelleveske Gaskluter Åh hærregud... SÅ masse og ja... Blir helt svett jeg
mamma`n til Isac Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 har igjen nesten alt jeg hehe.. har bare begynt og planlegge hva vi skal ha..
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Er helt ferdig jeg...mangler ingenting nå =)
feb.baby! Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 Ferdig i dag!!! er i uke 37-4 Men har ikkje kjøpt så veldig mye tøy.... har f.eks bare 1 bukse i str 50 og 3 bukser i str 56.... For lite???
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 kjøp litt fler mye bukser eller sparkebukser. Hvis babyen din blir under 4 kg så bruker den jo 50 en stund:) husker bare at jeg hadde for lite i str 50 og 56 sist gang,, å alle kom med klær i 68-86 i sengemat..men du er no i form til å reise ut på handletur etterpå mest sannsynlig.. jeg freste til byen mens litla hvilte for å spraye meg brun... det var 5 dager etter fødsel:)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Dette har vi igjen å kjøpe: Vogn Seng Madrass Dyner Bilsete Strømpebukser Tykk lue Badebalje Vaskevannsfat Bleiebøtte Helseteppe Mer sengetøy Sengekant Gulpekluter Amme-bher Ammeinnlegg Bind Brystkrem Pumpe Bleier Smokker Flasker Olje Shampo Såpe Pudder Xylocainsalve Stativ til himmel Dvs. det meste.... har igjen 9,5 uker da. Skal ta en skikkelig handlerunde i helga. Har kjøpt: Stellekommode Stellematte Vaskeluter Hankler Spilledåse Lammeskinn Endel klær Ullpose Ullpledd Krabbeteppe Babycall Detteskal vi låne: Vippestol Baby-Bjørn Ammepute også skal farmor sy sengehimmel (og kanskje sengekanten. Fytti katta så mye et lite menneske trenger....Jaja, vet at vi ikke MÅ ha alt, men....
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 Er nå straks 33 uker på vei. Har igjen ganske mye småting: -dyne til sprinkelsenga + sengetøy -kluter og håndklær -ammebh -tutteflasker -en del klær til babyen -helsetepper Kommer ikke på mer i farten, men mangler nok et par ting til. Men alt det store er på plass - vogn, stellekommode, seng, vugge og vippestol
♥Spirevipp♥ Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Jeg trenger å kjøpe en god sparkedress som jeg kan frakte Theodor i på vei hjem fra sykehuset! Så er det vel egentlig bilstol, tåteflasker, brystpumpe, stellebordsmatte, bleiebøtte og sutter. Har fått så masse klær...helt genialt!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 7. februar 2007 #18 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er 36+1 i dag og har igjen - lammeskinnsunderlag - bleier - og kommode til babyklær ellers har jeg alt i boks og sykehusbag'en er pakket og står og venter på meg...
feb.baby! Skrevet 7. februar 2007 #19 Skrevet 7. februar 2007 Får kanskje shoppe litt mer tøy no da.... Sikkert lurt d. Gøy og shoppe! men tenkte bare at man får så mye tøy i gaver.... Målet e jo selvfølgelig å være i topp form rett etter fødselen, så vi kan shoppe "rette" farger da! hehe
Sandrapia&JuliaAlexandra Skrevet 7. februar 2007 #20 Skrevet 7. februar 2007 Nej her har vi stellekommode igjæn å litt småting.. Æ e 33 uke..
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 7. februar 2007 #21 Skrevet 7. februar 2007 Mangler: Stelleunderlag Tisselaken Dyne til sprinkelseng Få vugga i hus Brystpumpe Vippestol (men stresser ikke med det) Badebalje Sengetøy, men det driver jeg å syr nå Ellers er vel alt på plass tror jeg. Er 36+4
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 8. februar 2007 #22 Skrevet 8. februar 2007 er helt ferdig me å handle vi tror jeg, og det er grådig godt! er i uke 37 nå... har bare igjen å fylle opp fryseren me litt barselmat... men alt vi har handlet er fortsatt bare stuet bort i en krok, skal vaske stua, bytte gardiner og sette sammen stellebord og slikt og da. så hender jeg våkner midt på natta med lettere panikk over alt som skal ordnes på 3 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå