Gå til innhold

Nå er jeg oppgitt, har vist ikke eggløsning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vær å levert blodprøve i en sykluss. leverte på dag 8 og første dag av neste mens. Fikk beskjed om at den ene gangen var progesteronet på 3,5 og andre gangen 4,5. Men det skal vist være over 20 for at du har eggløsning;(

Men jeg føler også at de skulle tatt en blodprøve midt i syklussen forie gang for å treffe mest mulig rundt da jeg egentlig skal ha eggløsning, noen her som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skal jeg også sjekke om noen dager, men jeg skal ta blodprøvene på dag 21-22.. Trodde det var rett etter el de kunne finne det ut jeg.. hmm

Skrevet

Heisann!

Da jeg gikk på Pergo så var avtalen med legen at jeg skulle teste på dag 21 - 23, dvs. ca 1 uke etter forventet eggløsning.

For mitt vedkommende ga denne negativt utslag da jeg ikke hadde el før dag 18-19-20.

Mistenker du når du har eggløsning? I så fall ville jeg få tatt en blodprøver 1 uke etter at du tror du har hatt el, da vil verdiene tilsi om du har hatt el eller ikke.

Hvis du ikke vet når du har el, ta utgangspunkt i om du har stabile sykluser og få tatt blodprøve 1 uke etter når du muligens kan ha hatt el ut i fra lengden på syklusen.

Beklager hvis dette ble litt rotete:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...