Purris Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Det går vel greit...? Er så i tvil om soving ute i minusgrader. Er det bare jeg som er litt overbekymret eller? Vogna står på en verande med tak og det blåser ikke.
SaDa Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Ikke noe problem det.. Men ved -10 så er det best å holde barnet inne
Sigbeth Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Det går helt fint Min har sovet ute på altan i minusgrader flere ganger Men ikke i dag for i dag var det 10 minus her........!!
Monica Geller Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Helt uproblematisk. Snuppa vår lå ute i vogna i 10 minus i går, men i dag er det 14 minus, og da sover hun inne.
Purris Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 Ok! Takker for svar. Han sover så mye bedre når han sover ute, så får håpe det ikke blir så kaldt her...
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Så lenge påkledning og innpakkinga er i orden, så går det nok helt fint! Her oppe i nord er det ofte mye kaldere enn -4, og jeg har en knert som ikke sover særlig godt innendørs. Praktiserer utesoving sålenge det ikke er kaldere enn -10 grader. Ligger i skinnpose + pledd, har flere lag ull og godt isolert vogn. Er det kaldere enn det, som i dag, sover han i vogna på soverommet vårt med vinduet oppe.
Purris Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Bor på sørlandet, så her blir det jo som oftes ikke så kaldt. Har ikke tenkt på å ha vogna på soverommet (tenker visst ikke så langt av og til), så det skal jeg jammen med gjøre visst han ikke kan sove ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå