Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg går inn og ser at lillegutt ligger godt og sover når jeg legger meg selv, men etter det går jeg ikke inn til han før han gråter etter smokken.. noen netter er ikke det før i 5 tiden.. han er 5 mnd.. går dere inn og sjekker om natten, mens den lille sover?
katty Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Nei, jeg gjør som deg jeg. Går inn å ser til dem før jeg legger meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Han vår er 5 mnd snart og ligger fremdeles på samme rom som oss. Vi har bare 2roms nå. Vi ser jo til ham når vi legger oss. Men om vi ikke hører noe mer før han våkner så står vi ikke opp fro å kikke ettter ham..
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 sover på samme rom men sjekker henne ikke. hun er snørrete så hun snorker,hører at hun er der
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Min er 7 måneder, og sover på samme rom som oss. Jeg "sjekker" ham ganske ofte, må jeg innrømme. Må se til at han har det bra flere ganger før jeg har sovnet, og når jeg våkner i løpet av natta. Er vel ei småhysterisk mamma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå