Mammen_te_Hallvard Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 guten min er 11 veker gammal, og i natt har han hosta sikkeli...vart skremt både eg og faren. men så roa d seg og han pusta normalt etter og ha fått morsmjølk. når han hadde dette "anfallet" så hørtes d ut som han nesten bjeffa for å få nok luft...og d som sitter fast ligger i svelgte drøvelen...for når me lytta på brystehans er det ikkje noko surkling...ringte lege m dei sa at me berre skulle legge haude høgt og forsatt gi melk..m vist han fikk feber, dårlig til og suge eller slapp skulle me ta kontakt. han har ingen av dei syntoma der...smiler og ler og pratar og er aktiv..m så kan han plusselig får eit anfall igjenn...suginga er grei..m føler på ein måte at han ikkje får i seg nok.
mamman`te2flottegutter Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Ta deg en tur til legen med han du, han er jo så liten. Herlighet jeg blir så sinna når jeg hører sånnt, at man ikke får komme til legen med en så liten baby. det er joe helt sykt! Nei stå på krava! Lykke til og håper det ikke er noe alvorlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå